Wednesday 18 May 2011

Jessy da ader kawan..

nama baby GP ni anak2 aku kasi nama Teddy..

Jessy bersama babynya, Teddy (boar )
Sekarang Jessy tak sunyi lagi sebab da ader kawan..Teddy nama dia..jenis normal GP..ini breed ikut atuk Teddy..namanya aku da lupe (kat Juju n Joe)..

Bile kami pulang dari downtown bukit dukung dalam kul dekat 12 malam, wife aku perasan macam ader sekor lagi dalam sgkr Jessy..rupenya Jessy dapat baby..

Tapi..subuh esoknya aku perasan mcm ader menatang lain lak kat dlm sgkr Jessy..rupe2nya TIKUS! telah cuba mengancam keselamatan dua beranak nih..

Jadi konklusinya..kematian Timmy berkemungkinan disbbkan oleh TIKUS!..Bajingan ni telah menggigit Timmy sampai mati walaupun xde kesan darah..makan dalam la kot..Hari tu jugak aku carik perangkap TIKUS! untuk aku musnahkan mereka..Hasilnya sebanyak dua ekor TIKUS! telah berjaya ditamatkan riwayat..Sekarang aku masih cuba memerangkap sakibaki TIKUS! yang mengganggu ketenteraman pets dan family aku..

No comments:

Post a Comment